sâmbătă, 3 noiembrie 2012

DE CRACIUN FII MAI BUN......!


MESAJ DE LA UN BRADUT CARE DORESTE CU ARDOARE SA TRAIASCA!!!! ln clasa Mihaelei, prin Costeluta-26.10.2012: Este prezent aici un puiut de brad. Este foarte frumos, de un verde viu. Cere permisiunea sa ne vorbeasca. Mai cere permisiunea ca fiecare sa-l simta......sa-si conecteze inima la inima lui...permitem.. E jucaus, ... e ca un copil..... : "De curand am venit si eu pe aceasta planeta. Iubirea voastra m-a coplesit mereu iar acum, conectarea cu inima fiecaruia..... ma face sa ma simt ca un soare...e adevarat un soare mai mic.. dar voi creste si eu mare!!!! Vreau doar sa va reamintesc ca la fiecare final de an vin sarbatorile de iarna, sarbatori cu mare bucurie. Ador copiii si ma joc cu ei scuturandu-mi din cand in cand crengutele ca sa ma joc cu zapada cu micii jucausi umani.. Insa, prin toata forfota sarbatorilor... la un moment dat....printre noi brazii,,,patrunde teroarea... pentruca multi frati si surori sunt taiati si dusi in casele umanilor.. La inceput- fiind si eu mai mic- credeam ca le va fi f bine.... sunt dusi la caldura...dar ... dupa cateva zile...i-am zarit... erau uscati si aruncati. M-am intrebat : unde erau aruncati? Mi-au raspuns : - la gunoi... I-au aruncat cantand : " De Craciun...fiii mai bun... Fii adevarat..." Dar... sunt doar cuvinte,, pentruca umanii daca ar fi mai buni si mai adevarati nu ne-ar taia fratii si surorile, parintii, pe noi.... Si pentru ce? Multi spuneti:" Vreau sa miroase a brad in casa mea! Sa miroase a Craciun!" Dar eu- pentruca sunt mult mai mic si nu cunosc atatea- va intreb pe voi - pentruca sunteti mai mari si stiti atatea: CAT TINE MIROSUL UNUI FRATE DE-AL MEU??? Pentruca am vazut:( m-am uitat pe fereastra ), va dati cu fel de fel de parfumuri si faceti mult miros de mancare...iar dupa doua zile...fratele meu nu mai miroase decat usor.. f usor..... E adevarat, l-ati impodobit frumos, v-ati jucat in jurul lui, dupa care, cand spuneti voi ca sarbatorile au trecut- desi eu stiu ca fiecare zi este o sarbatoare- i-ati dat jos acele beculete colorate, uneori chiar le-ati smuls de pe el... si pe fratele meu... l-ati aruncat la gunoi.... M-am dus langa el...era doar energia lui si imi spunea :" Poate la anul e randul tau!".... Daca ne vreti dragi umani, luati-ne la voi, ingrijiti-ne si sa crestem impreuna. Eu vreau sa te intreb - si sa intreb pe toti :VOUA V-AR PLACEA SA VINA CINEVA SA VA TAIE PE VOI, PE PARINTII VOSTRI SI PE COPIII VOSTRI SI SA VA DUCA ACASA DOAR PENTRU A VA IMPODOBI, APOI, DUPA CATEVA ZILE SA VA ARUNCE LA GUNOI CU BRUTALITATE???????? Eu, dragi umani, va rog : iubiti-ne mult, dar iubiti-ne in padure, in fata casei voastre, oriunde dar iubiti-ne cu tot cu radacini!!!! Va rugam: NU NE TAIATI SI NU NE ARUNCATI!!!! Voi puteti simti orice miros creati voi, asa ca puteti crea mirosul de brad in casele voastre- de Craciun daca asta doriti- si fiecare poate sa ne simta energia. Am veni cu mult mai multa bucurie la voi VII. Am fi si noi la fel de bucurosi ca voi de darurile si cadourile voastre... si am trai impreuna bucuria sarbatorilor Craciunului. Uitati-va cat sunt de frumos!!!! Doar miscandu-mi putin crengile puteti simti mirosul de brad si poate si acum sa miroase a Craciun. Si tu... si tu.... si tu.... stiu ca esti bun si ma vei sustine sa ramanem cat mai mult iar pentru o placere de cateva zile, noi ne trimitem energia langa voi si ne puteti inlocui cu altceva ( stiu ca sunt si altfel de braduti cu care ne puteti inlocui) iar noi promitem sa trimitem in fiecare casa mirosul nostru de brad...mirosul de Craciun..... Sa stiti ca sunt tare fericit : eu, un mic bradut, am fost primit de voi atat de minunat si atat mai vreau: sa daruiesc fiecaruia un ac din coroana mea, sa-l pastrati si ..- cand doriti miros de brad-e suficient sa va conectati cu mine, sa simtiti acul intre degetele voastre si mirosul il vor simti toti din jurul vostru. Va multumesc si pot si eu sa spun ca va iubesc infinit asa cum si primesc iubire infinita de la voi si de la mama Pamant........" Multumim , cu iubire infinita pentru lectia de viata ce ne-ai oferit-o acum, bradutule intelept!!!! PS. Inaintea acestui mesaj, s-a mai primit un mesaj de la copacii din paduri care ne-au rugat cu aceeasi dorinta de viata, sa plantam- energetic- 3 copaci ( sau cati dorim) in locul fiecarui copac sacrificat ........... Cum alegeti...... (articol preluat: astrolog Gabriela Apostol)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu