miercuri, 15 februarie 2012

Omule drag, cat de multa iubire traiesti?

S-a deschis peste voi parfumul iubirii
In petale de flaut si triluri de curcubee.

Abandonati de ganduri in valul fericirii,
Sa va plimbati printre stele pe Calea Lactee !

Ingerii va rasfata cu petale de vis
Ce cad in cupa sufletului vostru de necuprins;

Cascade de bucurie, sa fie vorbele voastre,
Si rasul sa va inunde pana la astre !

Fericiti ca un copil ce se joaca,
Sa fiti,

Zambiti Vietii, ca ea sa va placa,
Sa va iubeasca si s-o iubiti !

O minunata calatorie in imparatia iubirii, sa va fie Viata !


Omule drag, cat de multa iubire traiesti?
Cata pace e in sufletul tau? Cata incredere si libertate? Cat de mult simti spiritul cum iti umfla narile, cand respiri? Sau ... cat de constient esti ca RESPIRI? Opreste-te o clipa in locul acela din Tine si respira profund. Doar respira si savureaza darul vietii, Sfantul Aer. Arunca-te in fascinatia respiratiei... si atat! Te-ai gandit ca fiecare gura de aer te duce spre centrul inimii tale? Fiecare respiratie constienta te aseaza in centrul Fiintei. Azi traiesc cea mai frumoasa poveste de dragoste din viata mea: ador aerul pe care-l respir. Ador felul in care imi atinge pielea si buzele. E o densitate uluitoare in jurul meu si-mi dau lacrimile de atata dragoste...

Toata ziua am primit scrisori de dragoste de la Viata, prin tot ce a venit spre mine, prin fiecare cuvant, prin fiecare gest, prin ochii copiilor mei... E un tip de stare pe care as vrea sa o impartasesc cu toti oamenii. E ceva ce ESTE, pur si simplu, peste tot. E atat de aproape - si totusi, ajungem sa trecem prin atatea suferinte, doar ca sa invatam sa ne abandonam iubirii vietii fata de noi. Sa invatam ca, de fiecare data cand viata ne strange cu usa, de fapt noi ne opunem ei. De fapt, ne opunem Iubirii vetii. De fapt, incercam sa fim in alta parte decat este cel mai firesc sa fim: in Centru.

In timp ce-mi plimb degetele pe taste, simt milioane de scantei atingandu-mi mainile. Si le urmaresc, cu curiozitatea si fascinatia unui copil, cum danseaza in ritmul cuvintelor pe care le astern. E ca si cum milioanele de scantei mi-ar purta bratele prin aer, cu multa tandrete ... si pasiune (?!?). Ei da! Asa mi-a iesit!

Omule drag! Cat de multa iubire poti sa traiesti??? Cat de multe din darurile vietii nu le vezi, frustrat fiind pentru ce viata nu ti-a dat sau ti-a luat? Cat de mult astepti ca iubirea sa vina de la el sau de la ea? Cat de multa iubire ai pentru tine insuti? Cat de multa iubire daruiesti, fara sa astepti sa ti se raspunda intr-un fel? Omule drag, cu tine vorbesc, cu toata dragostea cu care viata m-a binecuvantat! Opreste-te si respira si simte cata iubire se revarsa acum asupra ta! Simte cea mai tandra atingere posibila pe obrazul tau. O atingere ca de inger (o fi chiar el, hahaha!!!). Nu lasa gandurile sa te incurce! Doar Fii prezent, constient, primind cu bucurie. Ingerul tau a stat de vorba cu ingerul meu si mi-a transmis sa te rog sa te opresti din orice treaba extrem de importanta pe care ai avea-o. Opreste-te si primeste iubirea care se revarsa asupra ta!
(de Dana Erdei-terapeut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu